פאנל ב"פורום קול חי": האם ישנה זליגה מיהדות התורה?

אסתי פלד No Comments on פאנל ב"פורום קול חי": האם ישנה זליגה מיהדות התורה?

פאנל מיוחד ב"פורום קול חי" על ההצבעה הפנים חרדית, בהשתתפות הגב יוסף שווינגר, בצלאל קהאן, יוסי דייטש, אלחנן גרוסבוים ויהודה אבידן

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יהודה אבידן ואלחנן גרוסבוים בשיחה עם בצלאל לקאהן והרב יוסף שווינגר בפאנל מיוחד ב"פורום קול חי" על ההצבעה בציבור החרדי והביקורת הפנים חרדית.

בצלאל קאהן אמר, "הנטישה של יהדות התורה, זה לא בעיה. זה אנשים שבמקרה הגיעו לשם פעם שעברה".

יהודה אבידן השיב וטען כי ישנה נטישה מיהדות התורה, "הציבור כבר מעורר להצביע. פעם שעברה קוששתם קולות מהציונות הדתית, ועכשיו הם בורחים לך בריבית. יש אווירה של נטישה מיהדות התורה".

אלחנן גרוסבוים ציין כי "תמיד יש אדישות, והפעם יש לנו אנשים שמנסים לנגוס בנו. אנחנו פונים לכל המגזרים. א"א להתעלם מליברמן האנטישמי. ואנחנו עושים קמפיין להביא קולות ממקומות אחרים".

הרב יוסף שווינגר הבהיר "אני לא מפחד מסמוטריץ', הרבנים הורו להצביע למפלגות החרדיות. אבל תראו את פרוש, שמנסה לקושש קולות מנוער הגבעות, ומתחייב לכל מיני דברים".

יוסי דייטש הסביר "כל פעם אומרים לנו שיש זליגת קולות. אין לנו קמפיין 'גוואלעד'. ברור שיש הפעם לאנשים תסכול. הם זוכרים רק את הדברים הרעים. חסידי ברסלב היו עצבניים אז, ועכשיו הם יותר רגועים. כולם עצבניים עכשיו על שושן פורים".

עוד הוסיף, "תראו את ליברמן, שהיה יקיר העדה החרדית. כולם יצביעו לנו, אין כמו להישאר בבית המפלגתי. פרוש אף פעם לא התחייב למשהו שהרבנים לא הסכימו לו. אנחנו מביאים משאר המקומות אלפי קולות".



0 תגובות